niedziela, 20 marca 2016

Hi my name is...

Hej ;)
Mam na imię Sandra. Mam 14 lat i mieszkam w Bydgoszczy. Jestem spokojną, aktywną i pewną siebie osobą. Uwielbiam robić zdjęcia i tworzyć outfity. Interesuje się modą, kosmetykami i fotografią. Na moim blogu możecie się spodziewać opinii na temat przetestowanych przeze mnie kosmetyków. Posty będę publikować co miesiąć Nie zabraknie moich zdjęć, w których największą uwagę przeznaczę ubraniom oraz dodatkom. Przesyłam wam jedno ze zdjęć z mojej ostatniej sesji na Wyspie Młyńskiej. Linki do ubrań poniżej.
Buty- Klik   Spodnie- Klik   Bluzka- Klik   Kurtka- Klik
                                                                                              Sandra :) 

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu! Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :)
    Mam dla Ciebie też dobrą radę- dodawaj większe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, jesteś mega śliczna. Wyczytałam, ze robisz outfity, mogłabyś powiedzieć mi w jakim programie? Bo sama szukam jakieś dobrego i w sumie darmowego, a nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń